Dope är kärlek
Dope – Nothing For Me Here
Cha bitches, whats up? Jag ligger i sängen och har en mage som konsant krampar. Jag vet, lyckligt Lottad. Or not.
Eftersom jag inte bloggat något på flera dagar så tänkte jag skriva ett inlägg nu då, om bandet Dope och lite till.

Dope har sedan länge varit mitt favoritband, började lyssna på dem för flera år sen.
Dope – You're Full Of Shit är en av deras bästa låtar.
Relaterade till låten eftersom jag var precis som alla andra då, emo och deprimerat as.
Dock har jag aldrig varit ett riktigt fan av deras låt Dope – Die MF Die. Som alla emos bara hört och helt plötsligt är Dope bäst i världen.
Dope – Debonaire och Dope – Fuck Tha Police är 100x bättre än Dope – Die MF Die.
På deras No regrets, deras senaste album(Dope – No Regrets) så är låtarna: Dope – Addiction - Feat. Zakk Wylde, Dope – Die, Bom, Bang, Burn, F***, Dope – Nothing For Me Here och Dope – I Don't Give A **** bäst.

You're full of shit lyric


There's something about the way you walk,
There's something about the way you bitch and you nag
And you talk, yeah you talk too much
There's something about you that makes me
Gotta get away, gotta get away yeah yeah
There's something about you that makes me think
You're full of shit
That's right


Alla namn med Dope - är länkar till Spotify. Detta är en länk till Debonaire.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress