Året som gått..
Januari:
Det planerades för fullt med Kenyagalan som gick loss den 20:de.
På galan uppträdde Helen Sjöholm och Lagaylia Frazier.
Kenyaprojektet fick ihop över 100.000 kr och Kenyaresan bokades.

Den 26 köpte jag min systemkamera.
Canon EOS 450D.

Sökte även till gymnasiet.

Februari:
Fyllde hela 16 år!
Olivia och Emma besökte Sundsvall.
Såg Stefan Sundström live med Björk.
Photoshopade mina killkompisar till tjejer!

Mars:
24:de lyfte planet ifrån Arlanda och vi i Kenyaprojektet åkte iväg till ja.. Kenya..



April:
Den 8:de kom jag hem till Sverige igen.

Åt första mjukglass med favorittoppingen, noisette!
Fotograferade med Björk.
Åkte till Stockholm, som vanligt.

Maj:
Stockholm ganska ofta.
Årskurs 9 klädde ut sig till nörda, höga brallor, och allt. Haha.

Juni:
Månaden då man lämnade grundskolan bakom sig, ÄNTLIGEN.
Jag och Olivia gav oss ut på äventyr, vi grillade vid sjön Norrviken.



Fotograferade mycket också



Juli:
Åkte hem.
Solade och badade i havet med Mimmi flera gånger ute i Bredsand.
Släppte loss på Sundsvalls Gatufest!1!!!!!11!!!!
Stod på Stora Scenen och tog emot pris för Årets drakungar.
Dog lite, för jag hade nackspärr den dagen, hahaha!

Gick på en värdelös EC-träff, sen började jag jobba på Korpkulla här i Upplands Väsby.
Jag hade också fina solbräna fötter.

(Ser ut som om jag är fläskberg nr ett.. Och det är så! :D)


Augusti:
Upptäckte ett motionsspår i Väsby när jag gick hem ifrån jobbet.
Gick dit en senare dag, för att fotografera.




Började i gymnasiet, var pissigt nervös.
Men har hittat världens bästa vänner nu!!!!

Upptäckte hur man fota med bakvänt objektiv.


September:
Råkade springa förbi Sean Banan's signering i Birsta City. - VÄRDELÖST.
Fick mycket cash, och fotograferade mest nattbilder.

Oktober:
Denna månad klickade jag hem till Canon EF 50/1,8
Min snålhet fick ett litet hål.
Och skärpan är UNDERBAR.

Resten av månaden gick till att packa och prova objektivet då..

Gjorde även en youtube-kanal om Photoshopguider.


November:
Jag flyttade ifrån Södermalm till Norrmalm.
Såg en kurs om Panorama, sen släppte jag loss!
Fotograferade lite när Timmys band spelade, dock behöver jag bättre kamerahus om jag ska fortsätta fotografera spelningar.

Fick ett större intresse för illustrator ett tag.

December:
Mamma började jobba på teatern, där man oftast hittade mig ätandes på pepparkakor eller dylikt.
Fick hem ett fisheye objektiv också, fniss.

Sen har det inte hänt så mycket mer..

Största händelsen inom skolan var när jag fick MVG på ljudprovet och VG i estetisk verksamhet.


Mitt 2010.. :)
Lika halvtråkigt mot slutet dock.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress