KENYA AVRESA
Ja, då är man väl vaken då.. 
Mamma packar det sista åt mig nu.. Ehehehehe :((( 
Sneaky jag är.  

Packat ner kameran nu i väskan.. Hoppas det inte piper sen när jag ska gå igenom kontrollerna och att min bagage godkänns, haha. Kommer dö annars. 
Om ca 40 min drar vi till centralstation som ligger 5 min ifrån mig.. Bort från kylan och värmen. 
Vet inte om någon kommer vara på Arlanda och möta mig.. 
Ser vääääldigt mörkt ut på det, vilket är ganska ledsamt. 

Men som sagt glöm inte: http://kenyaprojekt.blogg.se/, det är jag som har ansvar över bloggen :p 
Om jag har tur hinner jag kanske uppdatera personligen. 
En dag ska vi upp 05:30 ... DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. 
Ska smsa er då. VI ligger 2 timmar före er tidsmässigt i Kenya. Mwhahahhahahahaha. 

Jag är nervös. 
Puss hej. 
Älskar er alla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress