Ett kliv in i en värld full av blixtar, ledtal och lite annat.
Idag är en stor dag, idag har vi fått börja med studiofotografering i Fotografisk Bild A. Och jag är helt överlycklig. Har väntat och äntligen är det dags att lära sig studiofoto. Jag är inte alls EXTREMT fotointresserad, då jag blev som en helt annan människa efter ett besök i studio. Hela kroppen fylldes av lycka. Fast det kan ju ha något med att jag inte fotograferat på 2 veckor, men ändå. 

Vi fick i uppgift att fotografera 4 olika bilder 

2 bilder med olika sidoljus
1 bild med medljus 
1 bild med motljus 

Jag är nöjd med min prestation i fotostudio, kunde gått bättre och det kunde gått betydligt sämre. 
Ska jag vara lite elak och bara teasa med en av mina superproffsiga bilder ifrån idag? Ja. 

Bild Motljus

Jesper Nordström - Fotoblogg

Vad kul att höra:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress