Titthålsoperation
Tjeeena, idag var jag hos ortopeden och där fick jag äääntligen bekräftat att något är fel. De vet inte vad som är fel då det inte syns på några röntgenbilder alls men något är fel. Att få höra att en högt uppsatt läkare äntligen säger att något är fel, herregud. ÄNTLIGEN. Han bokade in en artroskopi, dvs en titthålsoperation för att kika i mitt knä. Det är lite läskigt att de ska söva ner en och "blåsa upp knäet med en jävla massa vatten" för att citera läkaren. Hooopppaaas de hittar något nuuuuu som de kan fixa medan de gör titthålsoperationen. 

Ska bli spännande att hoppa runt på kryckor, om det behövs, efter. Hopp hopp i Stockholm med en kamera på ryggen liksom. Haha! Är rädd att knäet ska fucka ur p.g.a operationen då det är så känsligt för minsta ansträngning. Hoppas jag inte missar för mycket jobb bara. 

Jag är glad, wiho! 
 
 Bild från Google. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress