Bildköp
För någon vecka sedan fick jag ett mejl om att tidningen Origo ville köpa en bild av mig som jag tog under en repetition av tv-serien "Livet i mattelandet". Vad roligt, eftersom bilden var tagna under praktiken fick jag skicka dem vidare till DN. I dag kom jag över tidningssidan i Retriever.
 
Det såg ut såhär, bortse gärna från den dåliga kvalitén. Det är bilden längst ner på sidan.
 
 
Henrik Malmsten

Hej! Jag hittar ingen kontakt till dig, så jag provar den här vägen.
Är du intresserad av ett jobb i Sundsvall för Lärarnas tidning? Vi är en annan tidning på samma avdelning av Lärarförbundet som ger ut Origo. Hör av dig så fort som möjligt i sådana fall!

Sara

Åh, mattelandet! Verkligen bästa mate showen. Ungarna på skolan älskar det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress