Handsledsskyddet är här – man kan köpa lycka!
 
Äntligen, äntligen, äntligen!!! Nu har jag ett handledsskydd. För er som inte vet varför jag är överlycklig över sådant så är det för att jag skadade mig för ungefär ett år sedan och min handled har inte blivit bra än. Smärtan går i perioder och på senare tid har det varit jobbigt. Det har bränts i handen och fortsatt uppmot armbågen. Att hålla saker som mobilen eller liknande kan bli för mycket. MEN! Nu har jag denna underbara lilla grej! 
Lili

Gud vad skönt! Funderar på ett liknande, samt ett till armbågsleden. Går också omkring med i stort sett konstant smärta. Just nu har jag några som är rätt basic, de ger lite stöd men inte nog med tryck tycker jag. Berätta gärna sen om du är nöjd med detta!

Svar: Hej! Blev rekommenderad att köpa detta skydd av min sjukgymnast just för att man kan justera trycket själv med "flärparna", haha! Återstår att se om det hjälper i längden. Hoppas det blir bättre för dig på något vis. :-)
Lotta Svensson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

skönt att få hjälpmedel hoppas de funkar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress