Stockholm.
Förra veckan var jag i Stockholm, hos Olivia som ni ser på bild nummer 1. Under veckans gång så träffade jag tre person till mitt projekt, Caroline, Lage och Anja-Maria. 
 
Hängde med andra kompisar utöver Olivia som jag då bodde hos, träffade Vanessa och Henrik vid olika tillfällen. Hann även med en fika med Josefin, men det finns ingen bild därifrån. 
 
Olivia på K25! Ett matställe i Stockholm där man kan köpa från olika restauranger, en mathall typ? Eller vad det nu heter. 
 
Henkiboi! Utanför K25. 
 
Kikade in Disney store i Mall of Scandinavia, bästa butiken. Det spelades bara musik från disneyfilmer och allt var så mysigt. Köpte inget, någon måtta får det ju vara på priserna... 
 
Jag och Vanessa var på Comics Heaven i Gamla Stan. Jag och Sebastian brukade åka dit hela tiden när vi bodde i Stockholm. Där köpte jag en serietidning och en stor bok om Zelda till Sebban. 
 
Malin Ericson

Härligt, du verkar haft det bra där =)
Priserna är galna i den butiken!!

Emilie Levinsson

Åh så trevligt!=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress