2016
Jag har tänkt att lägga upp en tillbakablick på året 2015 någon dag... Men just nu har jag ingen tid till att leta upp bilder som representerar året i sig. Istället tänkte jag ge mig på 2016, vad vill jag få utav 2016? 
 
Ojojojojoj, vad vill jag egentligen? Finns två överhängande saker som jag vill ha åstakomma under 2016. 
  • Sjukgymnastik; jag vill att smärtan i min högra hand ska försvinna, det vill säga att jag måste fokusera på min sjukgymnastik. Same story med mitt knä, men det är mycket bättre nu än förut. Hur blir man en hurtigbulle egentligen?
Det var kanske egentligen EN sak men med två disfunktionella kroppsdelar... 
Sedan vill jag umgås med mer familjen, fokusera på fotografering och jag ska gärna inte stressa ihjäl mig i vår. 
 
 
 
Elin Berg

Super fin bild!!

Svar: Tack! :)))
Lotta Svensson

Daniella 🌙

yaaaaayy, update!

Svar: Wiiiiie! :D
Lotta Svensson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress