16 mars 2016
Hallå ja! Sitter i Östersund och skriver detta inlägg. Bredvid mig står en kopp te, ingefärate. Det var ju egentligen oundvikligt att jag skulle få en liten förkylning i kroppen. Drack ur samma glas som syrran när hon var superförkyld, sedan satt jag fast på ett tåg i tre timmar utanför Ånge med en person i vagnen som hostade, snörvlade och hade sig. Inte mer än rätt att jag ska bli förkyld alltså. 
 
Påväg till Östersund i måndags så gick tåget sönder, tåget var preccciiis utanför Ånge station när det plötsligt gick sönder. Tåget gick inte att bogsera så då fick ett annat tåg från Norrtåg köra fram till det trasiga tåget för att hämta upp resenärer och köra dem till stationen i Ånge. Det var kaos. Ingen visste in eller ut. Först skulle all tågtrafik stängas av, sedan blev det inte så. Slutade med att jag kom till Östersund vid 20:00 med tåg, skulle varit framme 16:36. MEN MEN! Det gjorde inte mig något egentligen, förutom att jag fick lite panik över att batteriet på mobilen sinade iväg. Dessa problem man haver. 
 
Spännande dag helt enkelt. 
 
 
 
 
Paulina

Så himla vacker himlen var! :)

josephine Asplund

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Daniella 🌙

Norrlandshimlar är de bästa <3

Svar: Jaaa, åååh.
Lotta Svensson

Anonym

Största ilandsproblemet ever😁😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress