29 april 2015
Det är vår i Stockholm, solen skiner och stockholmarna är på deras bästa humör.
Jag sitter på redaktionen och kopierar bilder från ett jobb jag gjorde den 16/4.  Jobbet handlar om ringmärkning av fåglar.
 
Det är nästan tre (!!!) månader sedan jag skrev något sist. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta allt som hänt under den tiden. Vi kan väl börja med mitt lilla knä. Jag kan gå utan några större problem, tränar med en sjukgymnast en gång i veckan och har ett ganska tufft träningsschema som jag verkligen borde hålla mig till men latheten är ju som den är... He he he...
 
Vad har hänt på jobbfronten då? Ja, alltså... Jag har varit kors och tvärs över Sverige samt besökt Teneriffa.
Jag tänkte att jag kunde återberätta allt i olika inlägg så det inte blir så rörigt.
 
Staaay tuuuned for moooore.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress