Everything's okay

Nej, vi brände inte ner något eller något av det andra som jag skrev. Alla mår bra, och huset står kvar! Olivia agerade mästerkock och serverade underbart god mat. Vid midnatt dansade vi och sjöng för full halsen. Singstar, och något dansspel, haha. Tur att grannarna var bortresta för det lät, inte bra helt enkelt. Och det såg defenitivt inte bra ut, dansa och sång är inte min grej direkt.

Translation:
No, we didn't burn something down or anything of the things I wrote. Everybody's fine and the house is still standing! Olivia became a master chef during the night and she served really good food. By midnight we danced and sang. Singstar and some dance game, haha. Lucky that the neigbours were away because it didn''t sound good. And it definitely didn't look good. Dancing and singing aren't my thing.






Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

JOSS

sv; det är riktigt äckligt!!

Cajsa

hjälp mig gärna ang kameran jag har kollat in. Tycker du att jag ska köpa den?

Linda

SV: tack :D

Cajsa

den är knappt använd stod det. behöver egentligen bara en tills jag har råd med en bättre. ^^ vad tycker du? Är det en bra "tills vidare"-kamera?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress