Burefestivalen 2014
I helgen var det Burefestivalen för sjunde året i rad och årets dragplåster var Cleo, Kristin Amparo och Broke 'n Tipsy. Jag hade inte besökt Burefestivalen innan, även fast jag år ut och år in klagar på att det aaaldrig händer något i Sundsvall. Så när jag såg att dessa artister skulle dit så masade jag mig dit med Tilda. Jag hade inte direkt några förväntningar alls så när jag insåg att det var, typ, en picknickfestival så blev min inre tjockis väldigt glad. 

Kvällen spenderas på en filt, pratandes om allt och ingenting medan solen gick ner. Jag var så himla peppad på att Cleo, Kristin Amparo och Broke n' Tipsy skulle uppträda då jag lyssnat väldigt mycket på deras EP "Vem e han". När de gick på alltså, fyyyyyy vilken stämningen alltså. Så bra. Så fantastiskt. 

Det var fascinerande att se hur Broke 'n Tipsy uppträdde, skapade musik. Gah. Underbart. Cleo och Kristin går inte att beskriva. Bra kväll. Suverän kväll. Vi kan väl avsluta detta väldigt långa inlägg med ett citat som jag aaavgudar. "Jag är inte pk, jag är inte påläst jag har bara känsla". yoOoh yooH  over and out

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vanessa Andersson

Åh så mysigt det måste ha varit! Fin fina bilder!

Svar: Supermysigt, tack! :D
Lotta Svensson

Jenny

ALLTSÅÅ WHAT SERIÖST VA FETT. När vi va där o festade i slutet av insparken tänkte jag shit här borde det anordnas festival o så finns det redan en??? ÅH så bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress