Vecka 12
Min vecka började med att jag var förkyld. Så under de första dagarna av vecka 12 hände det inte mycket. Det enda jag gjorde var att pyssla med maten jag åt. 





På skärtorsdagen åkte jag och Sebastian ner till Beddingestrand för att fira påsk i Skåne. 

Sebastisn på tåget från Sundsvall till Stockholm. 


Sebastian var tvungen att värma sin mat innanför jackan för att hålla den varm. 




Under påsken har vi varit nästan överallt i Skåne. Allt ifrån Helsingborg till Tomelilla. Vi åkte på konstrunda, besökte Hasse och Tage museet, träffat en samisk kvinna i Helsingborg och mycket mer. En rolig och mysig påsk! 

Vid havet, här ville Sebastian inte vara med på bild. 


Ales Stenar. 

Branten vid Ales Stenar. 

Saker som cirkulerat inuti mitt huvud; 
Tång luktar äckligt och hur ser tång ut? Måste googla. 

Skånes landskap skiftar enormt. Fanns ju träd! 

Att jag borde inte äta den där kakan men vad fan. 

Varför folk på tåg är extra jobbiga? Är det på grund av utrymmet? Vem vet. 





josephine Asplund

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med din fina blogg!
kram<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress