Guldpläterad tvättstuga
Var är hösten? Det är väldigt varmt här i Karlstad för att vara september. Igår var jag mer svett än människa. Sålde min lilla bebis igår. Det vill säga min Canon 5D mark II. Bättre att den gör nytta för någon annan än att damma i min kameraväska då jag har mark III som jag använder i stället. 
 
Har i alla fall ännu en tvättstugeupplevelse att dela med mig utav. 
Jag har sett fram emot att tvätta sedan vi flyttade hit, främst för att det kostar 9 kronor per tvätt. Så jag förväntade mig typ ungefär en guldpläterad tvättstuga. Först och främst så kom jag inte ens in i tvättstuga, min lilla plupp som ska släppa in mig i sådana utrymmen fungerade tydligen inte. Yäy, krångel! Fick ringa till bovärden som kom direkt, släppte in mig. Problemet löst? Nej då! Dörren var låst när jag kom tillbaka IGEN. Det löste sig tillslut, tack vare bästa bovärden Jörgen. Kan tillägga att tvätten inte blir torr på grund av att jag inte förstod de olika programmen på torktumlaren. Surt. Jag får helt enkelt göra om, göra rätt om två veckor. 
 
Och nej, tvättstugan var ej guldpläterad. Enorm besvikelse. 
 
Såhär såg det ut när jag och Sebbe skulle gå på bio med Felicia och vi skulle försöka hitta parkering. 
Felicias svar var: "Hahahaha, varför står ni så långt borta från bion?"
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress