Smått och gott om de senaste dagarna.
Hola!
Sitter hos Olivia just nu och avlider, jag vaknade upp med värk i nacke och rygg. Om jag säger såhär, jag har väldigt svårt att röra mig då det gör ont av minsta lilla rörelse. Sen misstänker jag att en förkylning är på g. Illamående som fååååå.
 
Men igår var en bra dag även fast jag och Olivia missade bussar som jag vet inte vad. Bussarna gillar inte oss och vi gillar inte dem. Vi tog oss intill stan väldigt sent, så vi åt lite snabbt och sedan åkte vi ut till Kista Gallerian. Jag köpte ett jättefint linne/blus på Monkis rea och sedan köpte jag de perfekta skorna!  Jag har ingen bild än, det får ni sen när jag är hemma vid min dator.  Men det är ballerinaskor med platå/klack. Höga och bra!
 
Efter det så åkte vi till baren The Big Ben och såg på stand up tillsammans med Henrik, Jesper och Saivo. Johan Rheborg uppträdde bland annat. Mycket roooooligt!
 
Ja, nu då? Ska väl sitta här i Olivias soffa med värmekudde + massagestol och hoppas att det hjälper men jag vet inte. Det känns inte som det, lindrar för stunden bara. Men nu ska man vara positiv och tänka att det självklart kommer att gå över.
 
En sak till bara, min mobil fungerar inte förtillfället. Den går inte att starta, eller jo, starta går det väl... Men den fastnar och startar om sig själv hela tiden. Så den är oanvändbar helt enkelt. Förhoppningsvis så har jag en ny telefon nästa månad.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress